PDA

View Full Version : Taka no Me



Akagami Shanks
Jan 30th '12, 01:05 PM
First thread in this sec :noo:

http://www.myobokuzan.org/NB/up/e3803269b12449722941edbc213f7632.png
Removed the Text lolz :yohoho:

Mercy
Jan 30th '12, 01:11 PM
Like I said on NB, it's Taka no Me. xD
And hm, the text kinda sucks :/

Rayleigh
Jan 30th '12, 01:12 PM
Like I said on NB, it's Taka no Me. xD
And hm, the text kinda sucks :/


Yeah, I though it was TakanoMe too :D
And the text indeed isn't that good.

Dr. Cox
Jan 30th '12, 01:34 PM
That is epic O.o

Ōkami
Jan 30th '12, 03:50 PM
Like I said on NB, it's Taka no Me. xD
And hm, the text kinda sucks :/
Yes that is the true way to spell it! Taka stands for Hawk and Me stands for eye(s)
HawkEyes

Dr. Cox
Jan 30th '12, 04:21 PM
Didn't see the text, that bad?

Ōkami
Jan 30th '12, 04:24 PM
Didn't see the text, that bad?
He removed the text xD and it looks nice btw :D

Mercy
Jan 30th '12, 04:48 PM
Yes that is the true way to spell it! Taka stands for Hawk and Me stands for eye(s)
HawkEyes

No shit Sherlock.
:unsubstantiated:

But, yeah you're right :3
@OT: You should do something about the text or ged rid of it, it would look way better that way. :3

Ōkami
Jan 30th '12, 05:17 PM
No shit Sherlock.
:unsubstantiated:

But, yeah you're right :3

Lol xD Just supportin' ya ^_^ (And I have an urge to spell Japanese words blah blah :P )

Nami-Swan
Jan 30th '12, 05:49 PM
It feels like you just decided to stretch the pic vertically.

Rayleigh
Jan 30th '12, 07:36 PM
It feels like you just decided to stretch the pic vertically.

Ohh that too.

Akagami Shanks
Jan 31st '12, 03:14 AM
It feels like you just decided to stretch the pic vertically.


Ohh that too.

Woot the render was 2x this size :what:
and holding shift when resizing the size is proportionate or else the photoshop program itself is wrong for stretching vertically xD

Damn Mercy used mod powers to change thread title :ola:

Helpful mod is Helpful :noo: