Page 58 of 67 FirstFirst ... 8485657585960 ... LastLast
Results 571 to 580 of 662
  1. #571
    Queen Cheese's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    England
    Posts
    7,003
    Manga
    Davy Back Fight
    Anime
    Only Manga
    Beli
    7,383
    Gold
    0
    EXP
    0


    My luck has been very raw in fantasy this year.

  2. #572

    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    14,745
    Gender
    Male
    Beli
    12,857
    Gold
    0
    EXP
    0


    Quote Originally Posted by Ratchet View Post
    My luck has been very raw in fantasy this year.
    Fantasy is two things: Draft and Waiver Wire. Next year focus your team around 3-4 core players. Mines were Bell, Ben, Kelce, and Gordon. I hit on 3 out of 4, and damn near lost my mine by cutting Kelce at one point. When picking core players to center your draft on, make sure their players you can get a round late. Like AB wasn't a core player for me because I thought everyone would gun for him, I got lucky in the OPB league and got the first pick. I did not sweat about not getting Bell because he had the 3 game suspension and people wouldn't touch him in the 1st in a 6 man draft. So, I knew I could get him a round late. My advice would be to make sure you know the 3-5 core players you want, make a draft board (stay true to your board because it is tempting to go away from it in the draft), and be active on the waiver.


  3. #573
    deltZ's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Australia
    Posts
    2,977
    Manga
    Dressrosa
    Anime
    Dressrosa
    Gender
    Male
    Beli
    16,416
    Gold
    0
    EXP
    0


    Next year's sacko has to do this?



    EDIT: @Ratchet "Niners expected to fire Trent Baalke, Chip Kelly"
    Last edited by deltZ; Jan 1st '17 at 02:02 AM.

  4. #574
    Queen Cheese's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    England
    Posts
    7,003
    Manga
    Davy Back Fight
    Anime
    Only Manga
    Beli
    7,383
    Gold
    0
    EXP
    0


    @deltZ New Year is off to a great start

  5. #575

    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    14,745
    Gender
    Male
    Beli
    12,857
    Gold
    0
    EXP
    0


    @phase GG. Benching Christian Kirksey F-ed me up.


  6. #576
    The Real "L" Spiegel's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    Ryuzaki
    Posts
    6,563
    Manga
    Dressrosa
    Anime
    Dressrosa
    Gender
    Male
    Beli
    39,285
    Gold
    0
    EXP
    0
    swordsman thief


    What a shucking joke. Shuck, Fantasy. Waste of Shucking Time.







    @Redeyes Congratz

  7. #577
    ShichiDrewKai's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Boston, the town of bosses
    Posts
    19,276
    Anime
    Zou
    Gender
    Male
    Beli
    106,034
    Gold
    0
    EXP
    0
    martialarts


    Well done @Redeyes -1st place in one league and 2nd in the other league. And the phins made the wildcard spot!

    I was in denial that you were leaving until I saw you shut off your VMs. What happens if the dolphins and pats meet in the divisional round?!?!? How will I talk trash miami fans?! I'm gonna have to be really harsh with @Kenshin

    Anyways, don't forget to say bye before you go. You gotta let me know who (if anyone) you want to get the redeyes' award, and you gotta let me know when you're ready for me to change your login credentials

    Quote Originally Posted by deltZ View Post
    Next year's sacko has to do this?



    EDIT: @Ratchet "Niners expected to fire Trent Baalke, Chip Kelly"
    lmao, I love that picture

    Gotta love my fellow massholes commitment

    Your buddy kicked ass in the League, tell him well done

    Spoiler!

  8. #578
    Laboon's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Australia
    Posts
    21,362
    Manga
    Only Anime
    Anime
    Only Manga
    Gender
    Male
    Beli
    6,656
    Gold
    0
    EXP
    0


    Redskins didn't even make the playoffs
    But Texans did. Curse the NFC for being tough this year.

    Both Garcon and DSJ are up for contract extensions..interesting to see what we do.

    Who we are playing next season is out as well and I predict a 10-6




  9. #579
    Senior Member Kenshin's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    In Blizzy backyard... I mean West Blue (Sea) <.<
    Posts
    2,860
    Manga
    Post-War
    Anime
    Alabasta
    Gender
    Male
    Beli
    3,194
    Gold
    0
    EXP
    25
    swordsman doctor


    Quote Originally Posted by ShichiDrewKai View Post
    Well done @Redeyes -1st place in one league and 2nd in the other league. And the phins made the wildcard spot!

    I was in denial that you were leaving until I saw you shut off your VMs. What happens if the dolphins and pats meet in the divisional round?!?!? How will I talk trash miami fans?! I'm gonna have to be really harsh with @Kenshin

    Anyways, don't forget to say bye before you go. You gotta let me know who (if anyone) you want to get the redeyes' award, and you gotta let me know when you're ready for me to change your login credentials



    lmao, I love that picture

    Gotta love my fellow massholes commitment

    Your buddy kicked ass in the League, tell him well done
    Bring it oh bitch boy Dolphins going to the Superbowl


    [Dante Sparda][MS][25 EXP][Bounty Hunter] [1 ]

  10. #580
    deltZ's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Australia
    Posts
    2,977
    Manga
    Dressrosa
    Anime
    Dressrosa
    Gender
    Male
    Beli
    16,416
    Gold
    0
    EXP
    0


    Quote Originally Posted by ShichiDrewKai View Post

    Your buddy kicked ass in the League, tell him well done
    He didn't do shit... I was hoping the cunt would try to learn and put in some effort but he never did. I drafted his team, then began setting his lineups since like week 12 because he'd drop a "Sean set my lineup, please" weekly... He got a little lucky but beyond that he didn't do shit, I told him who to pick up/drop and who to play or I just grabbed his phone and did it.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •