Results 1 to 6 of 6

Thread: Fortnite

  1. #1
    Senior Member Zoro the Evil Slayer's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Location
    Thousand Sunny
    Posts
    242
    Manga
    Only Anime
    Anime
    Dressrosa
    Gender
    Male
    Beli
    1,046
    Gold
    0
    EXP
    0


    Fortnite

    I'm actually surprised nobody has made this thread yet, the game is sooo popular. I really like the game, it's one of my go-to's mostly because just about everyone I know plays it. What do y'all think?

  2. #2
    Senior Member Sharkie's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Punk Hazard
    Posts
    343
    Manga
    Whole Cake Island
    Anime
    Whole Cake Island
    Gender
    Male
    Beli
    951
    Gold
    0
    EXP
    0
    swordsman smith


    Great concept and all, an interesting game overall. I played it before but since I have PUBG since the beginning, I decide that I will play PUBG only.

    Though if anyone likes to play, you are free to invite me ~
    Wolfgang | 1 | 0xp

  3. #3
    Senior Member RoronoaXRobin's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Bronx, New York!!
    Posts
    852
    Manga
    Whole Cake Island
    Anime
    Whole Cake Island
    Gender
    Male
    Beli
    534
    Gold
    0
    EXP
    0


    Xbox GT: Culig

    In terms of my opinion on the game I prefer PUBG simply because I ain't the best at building and despite being on the mark for my shots I tend to lose to someone who can build a damn fort when I shoot them once lol Good game though to pass the time.
    Just another Youtuber who likes anime

  4. #4
    Queen Cheese's Avatar
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    England
    Posts
    6,993
    Manga
    Davy Back Fight
    Anime
    Only Manga
    Beli
    6,589
    Gold
    0
    EXP
    0


    PSN - Renasviel

    I play it now and then. Not very good at it but it's fun in bursts imo.

  5. #5
    Prada's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Germany
    Posts
    6,317
    Manga
    Thriller Bark
    Anime
    Only Manga
    Gender
    Male
    Beli
    2,427
    Gold
    35,857
    EXP
    111


    Quote Originally Posted by Zoro the Evil Slayer View Post
    I'm actually surprised nobody has made this thread yet, the game is sooo popular. I really like the game, it's one of my go-to's mostly because just about everyone I know plays it. What do y'all think?
    where is your brother?

    Quote Originally Posted by edd View Post
    rise-chan is heavily overrated tbh

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    1
    Beli
    1
    Gold
    0
    EXP
    0


    I like what they're doing with Seasons in Fortnite. It mixes things up even though I don't always like the changes they do.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •